INFO LUISTELUKOULULAISILLE

7.4.2014

Infotilaisuus kauden 2013-2014 luistelukoululaisten vanhemmille la 12.4. kello 11.00 Kuusankosken jäähallissa.

Kouvolan Taitoluistelun kevätjuhlaa vietettiin jo viime lauantaina. Nyt KTL järjestää kaikille seuran luistelukoululaisten vanhemmille yhteisen infotilaisuuden LAUANTAINA 12.4.2014 ALKAEN KELLO 11.00 KUUSANKOSKEN JÄÄHALLIN KAHVIOSSA. Samaan aikaan on ohjattu jäätunti lapsille.

Luistelukoululaisille on jaettu jo aiemmin diplomit, joissa valmentajamme suosittelevat jatkoryhmää tulevalle kaudelle. Tilaisuudessa kerrotaan ryhmistä, mitä suositukset merkitsevät ja yleensäkin mahdollisuuksista harrastaa upeaa ja tärkeää lajia seurassamme myös tulevaisuudessa. Tottakai on mahdollisuus keskustella myös menneestä kaudesta.

Tilaisuudessa tulet saamaan hyödyllistä tietoa lapsesi harrastukseen liittyen siis nyt ja jatkossa. Paikalla mm. seuran valmentaj(i)a sekä muita seuran toimijoita. Valmistautua voit esim. kyselemällä alustavasti myös lapsesi mietteitä kuluneesta kaudesta sekä miettiä mahdollisesti mieltä askarruttavia kysymyksiä tai kehitysideoita seuran toimintaan jatkoa ajatellen.

Tervetuloa kuuntelemaan ja keskustelemaan!

Tilaisuudessa jaetaan myös loput luistelukouludiplomit.

Klo 11.00-11.45 pidetään siis kaikille seuran luistelukoululaisille yhteinen jäätunti Kuusankosken jäähallissa. Jäätunti käytetään leikkien ja kisaillen valmentajien ja ohjaajien vetämänä.