Kotikilpailun tuloksia

6.10.2014 klo 16:30

Antti Arikainen, Arina Vichovats ja Aada Nurminen voittoon, pronssia Anni-Maria Ojaselle ja Alina Räihälle.

Kouvolan Taitoluistelu järjesti yksinluistelun kutsukilpailun Kouvolan jäähallissa 5.10.2014 tähtisarjojen luistelijoille.

Sarjassa Tintit 2006-2007 seuraa edustivat Maija Tuviala ja Erika Partanen. Tytöt suorituivat ohjelmistaan hienosti, vaikka sijoitus ei tälläkertaa kolmen parhaan joukkoon yltänytkään ja pisteet jäivät julkistamatta.

Kovatasoisessa minit sarjassa luistelivat Heidi Moisio ja Sonja Huovinen. Heidi sijoittui sijalle 5 ja Sonja sijalle 9. Poikien sarjassa Antti Arikainen luisteli voittoon pistein 34,33.

Kovatasoisessa Silmu-B sarjassa Iida Järvinen luisteli hienosti sijalle 4. Iida olikin tyytyväinen sijoitukseen, vaikka kaksoishyppyihin jäikin vähän parannettavaa seuraaviin kisoihin. Samassa sarjassa Roosa Liljander sijoittui sijalle 12, Vera Arikainen sijalle 13 ja Pirita Parhankangas sijalle 14.

Sarjassa aluejuniorit Arina Vichovats luisteli voittoon. pistein 43,67.
Aluenoviisit sarjassa Alina Räihä luisteli sijalle 3. Alina luisteli hienosti ehjän kokonaisuuden ja kaksoishypytkin napsahtivat hienosti ohjelmassa kohdalleen.

Sarjassa taitajat 2004-2006 Aada Nurminen luisteli hienosti sarjan voittoon pistein 43,33. Samassa sarjassa luistelivat Annika Utriainen sijalle 5, Henna Tuviala sijalle 6 ja Laura Kaksonen sijalle 9.

Sarjassa Taitajat 2002-2003 Anni-Maria Ojanen luisteli hienosti pronssille pistein 41,00. Samassa sarjassa Maiju Korppi luisteli sijalle 9 ja Janita Utriainen sijalle 10.

Seura kiittää kaikkia kilpailuun osallistuneita kilpailijoita, tuomareita, taustajoukkoja ja talkoolaisia.

Tulokset kokonaisuudessaan löytyvät täältä

Kuvia kilpailuista löydät täältä