Tervetuloa mukaan kaudelle 2016-2017

12.7.2016

Hei ja Hyvää  kesää kaikille!

Kilparyhmäläisten kausi starttaa pian kesätauon jälkeen! Sitä ennen luistelijoillamme on mahdollisuus osallistua seuran omille luisteluleireille 18.-22.7.2016 ja 25.-29.7.2016 Kuusankosken jäähallissa. Ilmoittautumiset seuran sivujen kautta.

Lämpimästi tervetuloa kaikki vanhat ja myös uudet luistelijat kaudelle 2016-2017.

Kausi 2016-2017 tuo tullessaan muutoksia ryhmien rakenteeseen.

Muutokset ryhmien välillä ovat mahdollisia vielä kauden alkaessa kilpailusarjojen vahvistuttua. Joissakin tapauksissa kilpailusarjan valinta vaatii testin läpäisyä.

Ilmoittautumiset ryhmiin ovat avatuneet seuran sivustolla. Ilmoittautumisia ryhmiin otetaan jo, jotta ryhmät saadaan varmistettua ensi kaudelle.
Ilmoittautuminen on kuitenkin tehtävä viimeistään ennen ensimmäiselle jäälle tulemista.
Myöhemminkin ehtii mukaan, mutta ryhmien suunnittelun kannalta aikainen ilmoittautuminen on parempi ja tuolloin pääsee todennäköisesti mukaan parhaiten sopivaan ryhmään. Valmennuspäällikkö ja päävalmentaja käyvät ryhmäjaot läpi vielä ilmoittautumisten perusteella, joten omaa ryhmää ei tarvitse varmasti tietää ilmoittautumisvaiheessa. Alla kuitenkin valmentajien suunnitelmia uudesta ryhmärakenteesta.

Muistattehan myös, että lisenssit kilpailijoille ovat myynnissä liiton nettisivujen kautta. Kaikkien luistelijoiden tulee huolehtia riittävästä vakuutusturvasta tapaturmien varalta.

Alustavaa suunnitelmaa ryhmäjaoista kaudelle 2016-2017

Harrastajaryhmät, tutustu tarkemmin ryhmäkuvauksiin
Enkelit / 1-2 jääharj./vko
Bielmannit/ 1-2 jääharj./vko