Haemme valmennuspäällikköä

16.1.2017

Kouvolan Taitoluistelu hakee valmennuspäällikköä vähintään kausille 2017-2019

Kouvolan Taitoluistelu ry on perinteikäs kouvolalainen taitoluisteluseura. KTL:ssa on mahdollista harrastaa yksinluistelua kilpa- ja harrastusryhmissä sekä luistelukouluissa. Kaikkiaan meillä on noin 200 luistelijaa.

Haemme päätoimista valmennuspäällikköä vähintään kausille 2017–2019 vastaamaan seuramme taitoluisteluvalmennuksesta, seuratoiminnan kehittämisestä, sekä yksilöiden luistelu-urien edistämisestä. Valmennuspäällikkö osallistuu myös käytännön valmennustyöhön.

Odotamme hakijalta vahvaa yksinluistelutaustaa, vastuunkantokykyä, innostusta kehittyä ja kouluttautua sekä kannustavaa otetta valmennettaviin. Haemme henkilöä, jolla kokemusta jääharjoitteiden ja oheisharjoitteiden suunnittelusta ja toteutuksesta. Näyttö henkilökohtaisesta luistelijoiden kasvatustyöstä sekä oma SM-tason luistelu-ura on eduksesi. Toivomme hakijalta vähintään II tason valmentajakoulutusta tai muuta soveltuvaa liikunnan alan koulutusta. Toimit yhteistyössä seuran toisen päätoimisen valmentajan sekä useiden tuntivalmentajien kanssa.

Työaika iltapäivisin, iltaisin ja viikonloppuisin. Haemme valmennuspäällikköä ensisijaisesti päätoimiseen tehtävään. Tehtäväsi voi sovittaessa olla myös osa-aikainen tai voit toimia tuntivalmentajana. Valmentajan tukena toiminnassa muiden valmentajien ja ohjaajien lisäksi toimii aktiivinen johtokunta. Seura kouluttaa aktiivisesti työntekijöitään ja tukee siten työntekijän urakehitystä. Vapaamuotoiset hakemukset sopimuspalkkatoiveineen 28.2.2017 mennessä sähköpostitse osoitteeseen laura.moisio@gmail.com

isätietoja antavat:
puheenjohtaja Laura Moisio, puh. 050 357 8839, laura.moisio@gmail.com tai
valmennusyhdyshenkilö Tuija Tuviala puh. 040 820 9684  tuija.tuviala@hotmail.com