Luistelukerho

TERVETULOA Kouvolan taitoluistelu ry:n järjestämään luistelukerhoon Kouvolaan.

Kouvolassa luistelukerholaiset pääsevät oppimaan jäällä etenemistä ja perusluistelun saloja leikin varjolla. Luistelukerhoon ovat tervetulleita niin tytöt kuin pojatkin. Ei ole väliä haluaako vain luistella, tulla jääkiekkoilijaksi vai taitoluistelijaprinsessaksi tai -prinssiksi. Tärkeintä on luistelun ilo, jäällä liikkuminen ja into uusien taitojen opettelemiseen.

Suosittelemme luistelukerhoamme 3-8-vuotiaille.

Luistelukouluun sopiva vaatetus ja varustus:

Pue päällesi kypärä ja lämmin, mutta kuitenkin joustava vaatetus, jossa on mukava luistella ja touhuta. Käsineiksi kannattaa laittaa tuplahanskat, jos sormet kylmettyvät helposti. Toivomme että laitatte kypärään otsan puolelle nimitarran esim. maalarinteipillä.

Luisteluun oppimista tukee teroitetut ja nilkoista tukevat luistimet. Tiedät luistinten olevan tukevat, kun lapsi seisoo luistinten päällä, tulee jalan olla suorassa terän päällä. Tukevasti, ei kallellaan ulko- tai sisäsyrjälle ilman erillistä huomiointia nilkan pitämiseen.

Kaudella 2023-2024 luistelukerhot pidetään:
- Kuusankosken jäähallissa ja Lumon Areenalla.

Luistelukerhojen ajat ovat:

Kuusankosken jäähallissa:
Lauantaisin klo 11.30-12.15 jääharjoitus
                  klo 12.30-13.15 temppujumppa

LUMON Areenalla:
Maanantaisin klo 16.00-16.45 jääharjoitus
                    klo 17.00-17.45 temppujumppa

Iloisin terveisin, LUISTELUKERHON valmentajat

LUISTELUKERHOMME

Ilmoittaudu tästä Lumon Areena

Kuusankosken jäähalli

Ilmoittautuessa sinun on ensin luotava aikuisena itsellesi myClub ID.

ID on sähköposti + salasana, jonka luot itsellesi.

Pääset myclubiin yllä olevista linkeistä suoraan.

Tämän jälkeen valitsen kysymyksessä olenko alle vai yli 13-vuotias, oman ikäsi yli 13.

Nyt olet lasten tiedot osiossa. Kirjaat luistelukerhoon tulevan tiedot (jokaiselle lapselle oma ilmoittautuminen) ,hyväksyt ehdot ja ilmoittaudut tapahtumaan.

Kymen Seudun Osuuskauppa tukee luistelukoulutoimintaamme.