Yksinluistelu

Kouvolan Taitoluistelu ry tarjoaa erilaisia yksinluistelun valmennusryhmiä sekä kilpa- että harrasteluistelijoille. Yritämme tarjota jokaiselle seuramme jäsenelle parhaan mahdollisen valmennuksen ja harjoitusryhmän.

Yksinluisteluvalmennuksen tavoitteena on tarjota lapsille ja nuorille mahdollisuus hyvään harrastukseen ja perusluistelutaidon hankkimiseen.

Ensimmäiseen kilparyhmään eli K3-ryhmään siirrytään noin 5-7-vuotiaana ja kilpailuihin osallistuminen aloitetaan yleensä Tintit-sarjassa. Suomen Taitoluisteluliitto määrittää kilpasarjoihin vaadittavat elementit ja ikärajat. Yksinluistelussa voi kilpailla useilla eri sarjatasoilla. Kaikkien kilparyhmien luistelijat osallistuvat taitoluistelukilpailuihin alueellisella ja kansallisella tasolla, K1-ryhmän luistelijat myös SM-tasolla.

Mikäli olet kiinnostunut luistelemaan KTL:n yksinluistelun valmennusryhmissä, ota rohkeasti yhteyttä seurasihteeriimme:

toimistoktl@gmail.com