Kaudelle 2018-2019 ilmoittautuminen ja lisenssit

29.7.2018

Hei

Luistelukausi on jälleen käynnistymässä ja luistelijoiden tulee tehdä ilmoittautuminen ennen ensimmäiseen jääharjoitukseen tulemista.
STLL:n ohjeen mukaan jokaisella jäsenseurassa luistelevalla tulee olla lisenssi. Lisenssiin voidaan yhdistää sporttiturva -vakuutus.

Lisenssikausi 1.7.2018-30.6.2019 (lisenssit myynnissä alkaen ke 21.6.2018)
Jokaisella STLL:n jäsenseurassa luistelevalla tulee olla joko harrastaja- tai kilpailulisenssi, joka sisältää neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Taitoluistelu-lehden. Lisensseihin on mahdollista yhdistää Pohjolan tapaturmavakuutus, Sporttiturva.

Ostaessasi vakuutuksettoman harrastaja- tai kilpailulisenssin, tarkista että oman vakuutuksesi kattavuus on vähintään samalla tasolla kuin vastaava Pohjolan tapaturmavakuutus.  Ilman urheilutapaturmavakuutusta ei voi osallistua STLL:n jäsenseurojen harjoituksiin tai kilpailuihin.

Lisätietoja lisensseista ja ostolinkit löydätte Suomen Taitoluisteluliiton sivustolta