Muistathan veikata Kouvolan Taitoluistelun sivuilta!

3.6.2010

Kouvolan Taitoluistelu ry ja SLU ovat aloittaneet Verkkokumppanuus yhteistyön. Verkkokumppanuus on SLU:n ja Veikkauksen yhdessä kehittämä seurojen uusi varainkeruumuoto. Seura saa tuottoja seuran sivujen kautta pelatuista Veikkaus-peleistä.

Seuramme on lähtenyt mukaan SLU:n ja Veikkauksen verkkokumppanuuteen.Se on uusi yhteistyömuoto, jossa Veikkauksen pelejä voi pelata oman urheiluseuran kotisivujen kautta. Seura saa tuottoja seuran sivujen kautta pelatuista Veikkaus-peleistä.

Muista siis pelata Veikkauksen pelejä aina Kouvolan Taitoluistelun kotisivun kautta. Näin toimimalla seuramme saa tuottoa kaikista pelaamistasi Veikkauksen verkkopeleistä. Kerro asiasta myös ystävillesi.
Seuran internet-sivuston etusivulla vasemmassa reunassa on Veikkauksen banneri, "Tue seuraasi...pelaamalla aina TÄSTÄ!" Bannerista pääset Veikkauksen sivuille,josta voit kirjautua pelitilillesi tai jos sinulla ei vielä ole pelitiliä, voit perustaa sen täällä.
Muistathan, että Veikkauksen pelien ikäraja on 18 vuotta.