Kiitos Koko Kouvola liikkeelle tapahtumaan osallistuneille.

22.5.2010

Kouvolan Taitoluistelun esittelypiste

Anastasia näyttää piruettia
Alina testaa piruettilautaa

Kouvolan Taitoluistelu ry oli mukana Kymenlaakson Liikunta ry:n isännöimässä Koko Kouvola liikkeelle tapahtumassa tänään 22.5. Suuret kiitokset tapahtuman onnistumisesta kaikille Koko Kouvola liikkeelle tapahtumaan osallistuneille talkoolaisille, kaikille tapahtuman taustatyöhön osallistuneille sekä kaikille niille, jota kävivät tutustumassa seuran pisteeseen.

Kymenlaakson Liikunta ry:n isännöimä Koko Kouvola liikkeelle tapahtuma järjestettiin tänään lauantaina 22.5. klo 10-14 Kouvolan pesäpallokentän, uimahallin, jäähallin ja urheilupuiston alueella. Kouvolan Taitoluistelu oli myös esillä tapahtumassa esitellen mukavaa luisteluharrastusta.

Esillä oli erilaista luisteluun liittyvää oheisharjoittelumateriaalia, luistimia, harjoitus- ja kilpapukuja sekä yksinluistelijoilta että muodostelmaluistelijoilta. Kouvolan Taitoluistelun pisteessä luistelijat myös näyttivät kuinka mm. piruettilusikalla ja tasapainolaudalla harjoitellaan. Näitä oli lisäksi mahdollista kokeilla joko ohjatusti tai itsenäisesti.

Kouvolan Taitoluistelu arpoi lisäksi kaksi kolmen (3) kerran luistelulahjakorttia. Arvonta tapahtui heti Koko Kouvola liikkeelle tapahtuman jälkeen. Arvonnan valvojana oli seuran puheenjohtaja Seppo Räihä ja onnettarina toimivat Alina Räihä ja Hanna Moisio.

Luistelulahjakortin voittivat Heidi Tamminen ja Emma Ronkainen. Onnittelut voittajille!