Yhteistyö klikki.com kanssa

8.6.2010

Kouvolan Taitoluistelu yhteistyöhön klikki.com Internet-markkinointiyrityksen kanssa. Klikkaa sivustolle tulevaa mainosbannerin mainosta ja tienaa seuralle rahaa. Mainosbanneri avautuu sivustolle noin viikon kuluessa.

Kouvolan Taitoluistelu on tehnyt yhteistyösopimuksen klikki.com Internet-markkinointiyrityksen kanssa. Klikki.com on Suomessa vuonna 2002 perustettu pohjoismainen Internet-markkinointiyritys, joka toteuttaa yrityksille kustannustehokkaita, tuloksellisia ja läpinäkyviä ratkaisuja Internet-markkinointiin. Klikillä on toimistot Helsingissä, Tukholmassa, Piteåssa ja Tallinnassa.

Klikki välittää tällä hetkellä mainontaa yli sataan tunnettuun suomalaiseen verkko- ja mobiilimediaan. SLU:n kanssa solmittu yhteistyösopimus mahdollistaa seuran liittymisen Klikin mainosverkkoon. Klikin verkoston mainostajat ovat pääosin tunnettuja mainosbrändejä ja mainokset tyylikkäästi toteutettuja.

Kouvolan Taitoluistelu siis tienaa rahaa antamalla mainosbannerillaan mainostilaa kotisivuillaan. Mainosbannerissa tulee vaihtumaan eri yritysten mainokset. Joka kerta, kun seuran sivuilla vieraileva henkilö klikkaa mainosta, saa seura siitä rahaa tililleen. Mainosbanneri avautuu sivustolle noin viikon kuluessa.