TULOSLASKENTAKOULUTUS

10.8.2010

Aika ja paikka on vahvistunut. KTL järjestää ISU-tuloslaskentakoulutuksen la 28.8. klo 9-16 Kouvolan jäähallin luentosalissa. Mukaan pääsee vielä.

Oletko kiinnostunut seuratoiminnasta ja taitoluistelukilpailujen tuloslaskennasta?

Koulutus on tarkoitettu kilpailujen tuloslaskennasta vastaaville ja siitä kiinnostuneille henkilöille. Kurssilla käydään läpi taitoluistelukilpailujen edellyttämää ISU-tuloslaskentaa. Kurssin tavoitteena on, että sen käynyt henkilö voi toimia taitoluistelukilpailujen tuloslaskennassa Kouvolan Taitoluistelu ry:n järjestämissä kilpailuissa.

Kullakin osallistujalla, tai kun seurasta on useampia niin vaikkapa pareittain, on oltava oma kone mukana. Lisäksi kannattaa varata mukaan ulkoinen hiiri. Koneen on oltava sellainen, että siihen saa asentaa ohjelman/ohjelmia.

Ohjelmistovaatimukset, tarkemmat ohjeet asennettavista ohjelmista ilmoitetaan osallistujille myöhemmin.

Mikäli kiinnostuit, ota pikaisesti yhteyttä seuran koulutusvastaavaan Taija Laaksoon: taija.laakso@kymp.net

Koulutus on seuran jäsenille maksuton.