Seurakilpailu Kotka 17.-18.2.

Neela
Sohvi
Melissa

Viikonloppuna 17.-18.2. kilpailtiin Kotkassa ISU-sarjojen seurakilpailussa.

Lauantaina Noviiseissa Neela Nurmiainen luisteli hyvän, ehjän kokonaisuuden sijoittuen sijalle 7/ 19 pistein 35,68. Parasta ohjelmassa olivatkin ensimmäinen vaakaliuku ja hieno axel hyppy.

Sohvi Kyllönen luisteli sijalle 18/19 kokoaispistein 28.90. Sohvilla jännitys näkyi suorituksessa hienoisena epävarmuutena ja mm. toinen vaakaliu' uista jäi liian lyhyeksi. Kokonaisuutena hienosti loppuun saakka luisteltu ohjelma.

Kilpailu jatkui sunnuntaina 18.2. junioreiden vapaaohjelmakilpailulla, jossa seuraa edusti Melissa Tanninen.

Melissalla jännitys näkyi ohjelmassa ja mm. hyppy-yhdistelmät jäivät puuttumaan. Parasta ohjelmassa olikin hyvä kaarenhallinta ja upea koreosarja. Myös soolo 2Lutz oli upea. Melissan kokonaissijoitus 14/18.