LUISTELUKOULUT ALKOIVAT

29.8.2010

Kouvolan luistelukoulussa ryhmät saatiin muodostettua nopeasti Kouvolan luistelukoulun vastuuvalmentaja Taija Laakson johdolla.
Kun luistelija alkaa pysyä pystyssä omin avuin, opiskelu etenee sisiliskojen, sudenkorentojen ja piparkakkujen myötä yhä uusiin taitoihin ja kuvioihin.
Pienimmät aloittivat kaatumisesta oikein ja isommat luistelivat  jo vauhdikkaasti
Pienimmät aloittivat kaatumisesta oikein ja isommat luistelivat jo vauhdikkaasti
Kehitysryhmän vetäjänä on seuran päävalmentaja Irina Nikolaeva

Luistelukoulut Kuusankosken ja Kouvolan jäähallissa alkoivat viikonloppuna 28-29.8.2010.

Kouvolan Taitoluistelu ry luistelukoulut alkoivat Kouvolassa ja Kuusankoskella viikonloppuna.  Ensimmäisenä lauantaina starttasi Kuusankosken luistelukoulu vetäjinään Riina Laine ja Aino-Kaisa Ojanen. Kuusankoskelle saatiin myös apuohjaajaksi Topi Räihä, joten muutamat  mukaan uskaltautuneet pojatkin saivat miespuolisen ohjaajan.

Molemmissa aloittavissa luistelukouluryhmissä oli lähes 30 lasta. Luistelukoululaiset olivat innokkaana mukana ja päiviä oli laskettu, koska jäälle päästään. Kuusankosken luistelukoulun vastuuvalmentajana toimii Salla Joukanen ja Kouvolan luistelukoulun vastuuvalmentajana toimii Taija Laakso.

Sunnuntaina Kouvolan luistelukoulun vastaavan luistelukouluvalmentajan Taija Laakson johdolla ja lukuisten luistelukouluohjaajien, apuohjaajien ja avustajien avustamana ryhmät saatiin muodostettua nopeasti. Ja sitten suoraan toimintaan.

Pienimmät aloittivat kaatumisesta oikein ja jäänpinnalta seisomaan nousemisesta, isommat luistelivat hetken päästä jo vauhdikkaasti ympyrää. Näin syksyn luistelukoulut saatiin liikkeelle, ja monia uusia oppimiskertoja odottaa.

Elokuun alkupuolella aloittanut kehitysryhmä jatkaa luistelukoulujen yhteydessä sekä Kuusankoskella, että Kouvolassa. Ryhmää vetää seuran päävalmentaja Irina Nikolaeva.