Kouvolan Taitoluistelu ja Outoneliö yhteistyöhön!

2.9.2024

Olemme iloisia voidessamme ilmoittaa, että Outoneliö on nyt virallinen yhteistyökumppanimme! Yhteinen matkamme alkoi, kun Outoneliön yrittäjäperheen tytär innostui taitoluistelusta ja äiti alkoi aktiivisesti osallistua seuran toimintaan. Nyt yhteistyömme on virallistettu, ja Outoneliö toimii seuran omana ”mainostoimistona”.

Outoneliön tehtäviin kuuluu mainosten ja näytösten käsiohjelmien teko sekä tapahtumien valokuvaus. Nämä ovat jo tuttuja juttuja, joita moni on nähnyt Outoneliön Outin tekevän luistelukaukalon reunalta kameran takaa. Nyt Outoneliön vastuulle tulee myös nettisivujen sekä seuran brändi-ilmeen kehittäminen.

Yhteistyömme tavoitteena on vahvistaa Kouvolan Taitoluistelun näkyvyyttä ja tukea seuran toimintaa entistäkin paremmin. Odotamme innolla, mitä kaikkea saamme yhdessä aikaan!