Kilpailupalaveri TO 9.9. KLO 17

5.9.2010

Hei, kaikki seuramme jäsenet ja muutkin taitoluistelun ystävät! Jos haluat tulla la 2.10.2010 seuraamaan taitoluistelukilpailuja aitiopaikalta, tule joukkoomme mukaan talkoisiin.

Kutsumme sinut aluksi kilpailupalaveriin to 9.9. alkaen klo 17 Kouvolan jäähalliin KTL:n pukuhuoneeseen. Toivomme mahdollisimman monen osallistuvan, jotta saisimme kokoon hyvän talkooporukan tuohon Kouvolan jäähallissa lokakuussa järjestettävään 15-vuotisjuhlakisaamme.

Voit olla yhteydessä minuun sähköpostitsekin satujoukanen(at)hotmail.com, mikäli haluat osallistua jollakin tavalla kisatalkoisiin, mutta et juuri tuolloin 9.9. pääse kilpailupalaveriin. Kerro toiveistasi mahdollisimman pian. Kaikkien pienikin apu on tarpeen.

Tervetuloa!

Liitteet