Seurakuvaus 12.10.2024

3.10.2024

Seurakuvaus pidetään 12.10.2024 klo 8-13 Kuusankosken urheilutalon aulassa.

Kuvauksessa on tarkoitus ottaa jokaisesta ryhmästä ryhmäkuva ja kaikista halukkaista yksilökuva. Kuvaukseen ilmoittautuva antaa samalla luvan käyttää kuvaansa seuran verkkosivuilla ja mahdollisissa somepostauksissa.

Yksilökuvaa ja ryhmäkuvaa saa myös tilata itselle teetettynä. Yksilökuva on oheisen kuvan tyylinen, valokuvaaja pidättää oikeuden muunnella tarvittaessa reunusta hiukan luistelijan asentoon sopivaksi. Valokuvien hinnat ilmoitetaan ja ilmoittautumislomake avataan lähipäivinä.

Kuvauksen aikataulu pyritään suunnittelemaan niin, että olisi mahdollisimman lähellä luistelijan harjoitusaikoja, mutta pakosti tulee odottelua ja muutama ryhmä joutuu tulemaan kuvaukseen varta vasten. Kilpailevilla luistelijoilla kisapuku.

Valokuvauksen toteuttaa, kuvat käsittelee ja tilaa Outoneliön Outi.

Seurakuvauksen sivulle tästä.