Kiitokset Kausalan lasten- ja nuorten harrastemessuille osallistuneille

12.9.2010

Kouvolan Taitoluistelu oli mukana Iitin Kausalassa järjestetyillä lasten- ja nuorten harrastemessuilla 11.9.2010. Suuret kiitokset tapahtuman onnistumisesta kaikille tapahtumaan osallistuneille talkoolaisille, kaikille tapahtuman taustatyöhön osallistuneille sekä kaikille niille, jota kävivät tutustumassa seuran pisteeseen.

Iitissä, Kausalan Ravilinnassa järjestettiin lasten- ja nuorten harrastemessut lauantaina 11.9.2010 klo 9-14. Kouvolan Taitoluistelu oli mukana tapahtumassa esitellen mukavaa luisteluharrastusta.

Esillä oli erilaista luisteluun liittyvää harjoittelumateriaalia, luistimia, harjoitus- ja kilpapukuja sekä yksinluistelijoilta että muodostelmaluistelijoilta. Näytillä oli myös luistelukouluissa käytettäviä tarvikkeita ja erilaisia esitteitä seuran harrastemahdollisuuksista.

Kouvolan Taitoluistelun pisteessä luistelijat myös näyttivät kuinka mm. piruettilusikalla ja tasapainolaudalla harjoitellaan. Näitä oli lisäksi mahdollista kokeilla joko ohjatusti tai itsenäisesti.