Suurkiitokset avoimien ovien päivään osallistuneille

22.9.2010

Anastasia taidokkaassa piruetissaan
Innokkaita luistelijoita jäällä
Luistelua opittiin leikkien

15-vuotias taitoluistelun erikoisseura Kouvolan Taitoluistelu ry järjesti avoimien ovien päivän Kouvolan jäähallissa 19.9.2010.

15-vuotisjuhlavuottaan viettävä Kouvolan Taitoluistelu ry. tarjosi kaikille halukkaille mahdollisuuden kokeilla ohjatusti luistelua ja taitoluistelua järjestämällä avoimien ovien päivän Kouvolan jäähallissa sunnuntaina 19.9.2010.

Päivän ohjelmassa oli mm. ohjattua luistelua, taitoluisteluesitys ja temppurata. Paikalla olivat myös luistintarvikeliikkeen asiantuntijat SM-Skate Marketingista, joilta sai hankittua luisteluun liittyviä tarvikkeita ja heiltä sai myös asiantuntevia neuvoja luistinten ja tarvikkeiden huoltoon.

Tapahtuma keräsi runsaasti luistelusta kiinnostuneita paikalle. Jäällä, kaukalossa ja pikkujäällä eli areenalla oli enimmillään jopa satakunta luistelijaa. Anastasia Nikolaevan upea taitoluisteluesitys ja temppurata keräsivät suurimman joukon kiinnostuneita. Temppuradalle pääsyä jouduttiin ajoittain turvallisuussyistä porrastamaan.

Suuret kiitokset kaikille osallistujille, ohjaajille ja valmentajille, esiintyjille, esittelijöille, talkoolaisille ja kaikille luistelijoille,  tapahtuman onnistumisesta.

Kolmen kokeilukerran luisteluun seuramme ryhmissä valinnan mukaisesti voittivat arvonnassa seuraavat henkilöt: Riina Ahonen, Päivi Pajari ja Veera Koskelainen. Mikäli voittaja on jo ryhmissämme, kokeilukerrat on mahdollista siirtää saman perheen sisällä jollekin toiselle perheenjäsenelle. ONNEA VOITTAJILLE!