Salla Joukaselle hopeaa KTL:n juhlakisoista

4.10.2010

Salla Joukanen kilpailuohjelmassaan 2.10.2010
Anastasia Nikolaeva aloittelemassa vapaaohjelmaansa

Kouvolan Taitoluistelu ry järjesti 15-vuotisjuhlakisan yksinluistelijoille lauantaina Kouvolan jäähallissa. Kisajärjestelyt sujuivat hienosti ja itse kisatapahtuma onnistui hyvin.

Kouvolan Taitoluistelun Salla Joukanen tuli toiseksi kansallisten seniorinaisten kovatasoisessa kilpailussa, jonka voiton vei Lahden taitoluistelijoiden Mari Savolainen. Muista kouvolalaisista Riina Laine oli neljäs ja Taija Laakso viides. Kouvolalaisten väliin kiilasi Tikkurilan Taitoluisteluklubin Henrietta Reckhardt. Senioreista Saana Joukanen joutui valitettavasti jättämään kotikilpailut väliin jalkavamman vuoksi.

B-silmujen voiton vei Espoon Taitoluisteluklubin Katriina Myntti. Kouvolan Taitoluistelun 10-vuotias Alina Räihä sijoittui 12:nneksi. Siitä on hyvä ponnistaa eteenpäin.

Kansallisten noviisien tyttöjen sarjan voitto meni Kotkan Reippaalle, kun Anna Efimenko luisteli voittoon. Toisen sijan vei Aleksandra Sandström, Helsingfors Skridskoklubb ja kolmanneksi sijoittui Anette Lunden, Kotkan Reipas. Kouvolan Taitoluistelun Anastasia Nikolaeva sijoittui kymmenenneksi.

Lisää kisatuloksia kisasivuilta.

Kouvolan Taitoluistelu ry.  kiittää kaikkia luistelijoita, valmentajia, tuomareita, talkoolaisia ja kannustusjoukkoja, jotka autoitte luomaan onnistuneen juhlakilpailun. Sydämelliset kiitokset myös seuroille, jotka muistitte meitä kukkasin.