Keksi muodostelmaluistelun tulokasjoukkueelle nimi

8.11.2010

Kouvolan Taitoluistelu ry järjestää kaikille seuran jäsenille avoimen nimikilpailun

Nimikilpailun tarkoituksena on keksiä Kouvolan Taitoluistelu ry:n uudelle muodostelmaluistelun tulokasjoukkueelle nimi.

Nimikilpailu on avoin kaikille seuran jäsenille. Kilpailuun voi osallistua 14.11.2010 saakka. Myöhässä saapuneita osallistumisia ei hyväksytä. Kilpailuun voi osallistua toimittamalla nimiehdotuksen muodostelman vastuuvalmentajalle Anna Nöjdille tai toimittamalla nimiehdotuksen sähköpostilla osoitteella laura.moisio(at)gmail.com. (muista korvata (at) @-merkillä). Viestiin otsikoksi tunnus ”NIMIKILPAILU”. Mukana tulee olla nimen ehdottajan yhteystiedot (nimi, osoite, puhelinnumero). Kilpailuun osallistuja voi antaa useita nimiehdotuksia, kuitenkin vain yksi ehdotus / viesti.

Nimiehdotuksilta toivotaan, että ne:
– mahdollisuuksien mukaan sopivat / kuvaavat muodostelmaluistelun tulokasjoukkuetta
– soveltuvat käytettäviksi muodostelmaluistelussa
Kilpailun järjestäjä varaa itselleen oikeuden varata käyttöönsä useamman nimiehdotuksen.

Kilpailun voittajalle on luvassa pienimuotoinen palkinto. Voittaja sekä voittanut nimiehdotus julkaistaan Kouvolan Taitoluistelu ry:n Internet -sivuilla http://kouvolantaitoluistelu.sporttisaitti.com. Lisäksi eri medioilla on oikeus julkaista voittajien nimi ja voittanut nimiehdotus ilman erillistä suostumusta tai korvausta.

Kilpailuun osallistuneiden henkilötietoja käytetään vain kilpailuun liittyvään yhteydenpitoon ja tarpeettomat tiedot hävitetään kilpailun jälkeen. Osallistumalla kilpailuun nimiehdotuksen tekijä samalla luovuttaa antamiensa nimiehdotusten kaikki tekijäoikeudet korvauksetta Kouvolan Taitoluistelu ry:n käyttöön. Kouvolan Taitoluistelu ry voi käyttää kilpailuun annettuja nimiehdotuksia parhaaksi katsomallaan tavalla. Kilpailun järjestäjä varaa itselleen oikeuden olla hyväksymättä mitään ehdotuksista.

Kilpailun voittajan valitsee raati, johon kuuluvat Kouvolan Taitoluistelu ry:n johtokunnan puheenjohtaja Seppo Räihä, muodostelmaluistelun valmentajat Anna Nöjd ja Nina Lakimo, seuran päävalmentaja Irina Nikolaeva sekä johtokunnan edustus. Myös muodostelmaluistelun tulokasjoukkueen luistelijoilla on mahdollisuus vaikuttaa nimen valintaan.