Syyskokouksessa valittiin johtokunnan puheenjohtaja sekä muita toimijoita

7.12.2010

Kouvolan Taitoluistelu valitsi kokouksessaan 25.11. puheenjohtajan sekä muita toimijoita kaudelle 2011.

Kouvolan Taitoluistelun syyskokouksessa 25.11. valittiin yksimielisesti seuran puheenjohtajaksi vuodelle 2011 seuran nykyinen puheenjohtaja Seppo Räihä. Kahden erovuoroisen johtokunnan jäsenen tilalle valittiin kahdeksi vuodeksi uutena jäsenenä Maija Saksa sekä jatkamaan Taru Koskinen-Nöjd. Johtokunnan muina jäseninä jatkavat vielä ensi vuoden Aino-Kaisa Ojanen ja Laura Moisio. Varajäseneksi kahdeksi seuraavaksi vuodeksi valittiin Taija Laakso . Toisena varajäsenenä jatkaa vielä vuoden 2011 Johanna Lumminen.

Yhdistys- ja kirjanpitolain muutoksesta johtuen tilintarkastajien tilalle valittiin toiminnantarkastajat. Toiminnantarkastajiksi valittiin vuosiksi 2011 ja 2012 Satu Junnola ja Päivi Akkanen sekä varatoiminnantarkastajiksi Kari Koskelainen ja Jarkko Laitinen.