Kouvolan kaupunki palkitsi seuramme kolme ansioitunutta henkilöä

27.1.2011

Kouvolan kaupungin liikunta- ja nuorisolautakunta palkitsee vuosittain ansioituneita urheilijoita, joukkueita ja muita liikuntatoimintaa huomattavasti edistäneitä henkilöitä. Seurastamme palkittiin Irina Nikolaeva, Sari Kalso ja Maarit Laine. Palkitseminen tapahtui kaupungin järjestämässä tilaisuudessa 26.1.

Irina Nikolaeva on toiminut seuramme päävalmentajana jo vuodesta 1999 lähtien. Hän on valmentanut luistelijoitamme luistelukoulusta senioritasolle asti. Hänen kilpavalmennettavansa ovat menestyneet hyvin tuoden runsaasti palkintosijoja niin kansainvälisistä kuin kansallisistakin kilpailuista. Suomenmestaruushopeaakin on tullut.

Sari Kalso on yksi seuramme perustajajäsenistä ja toiminut aktiivisesti erilaisissa tehtävissä paikkakunnan taitoluistelun hyväksi. Sari hoiti useiden vuosien ajan sekä rahastonhoitajan tehtävät että kirjanpidon. Sari on ollut monia vuosia myös johtokunnan jäsen. Hän on edelleen seuran kirjanpitäjä.

Maarit Laine on ollut johtokunnan jäsen v. 2001-2009, toiminut rahastonhoitajana v. 2004-2010. Kilpailusihteerin tehtävät kuuluivat hänelle myös useiden vuosien ajan. Muissa projektiluonteisissa talkootehtävissä hän on ollut aktiivisesti mukana  aina vuodesta 1998 lähtien.

Seura kiittää Irinaa, Saria ja Maaritia arvokkaasta työstään seuran ja koko lajin hyväksi