Oman seuran sisäiset kisat onnistuivat hienosti

20.2.2011

Ohjelmasarjan voittaja Helmi Mäkelin
Aada Frantsi voitti nuorempien elementtisarjan
14-vuotias Ella Kemppi voitti isompien elementtisarjan

Kouvolan Taitoluistelu järjesti omille luistelijoilleen elementti- ja ohjelmakilpailun. Kisat käytiin su 20.2. klo 11-13 Kouvolan jäähallissa.

Kisaan osallistui kaiken kaikkiaan parikymmentä kehitys- ja harrasteryhmien luistelijaa kolmessa eri sarjassa. Tämä oli monelle luistelijallemme ensimmäinen taitoluistelukisakokemus, josta jokainen luistelija suoriutui hienosti.

Kilpailuissa palkittiin kaikki luistelijat ja kolme parasta saivat lisäksi sijoituksensa mukaisen kunniakirjan.

Ohjelmakisassa luisteli yhdeksän kehitysryhmäläistä ja sarjan voitti Helmi Mäkelin, toiseksi tuli Miisa Mustonen. Kolmas sija ratkesi tasaväkisessä kisassa Hanna Moisiolle tasapisteistä seuraavaan nähden vain hieman parempien perusluistelutaitopisteiden perusteella.

Nuorempien (synt. v. 2000 tai myöh.) elementtikisasarjan kolme parasta olivat

1. Aada Frantsi
  2. Alisa Helkala
  3. Saara Jäntti

Sarjassa oli yhteensä seitsemän luistelijaa.

V. 1998 tai aikaisemmin syntyneiden sarjan voittaja oli Ella Kemppi. Toinen sija meni Emmi Liljanderille ja kolmas Elina Lugay.

Kiitokset osallistujille, tuomareille, valmentajille ja talkooväelle.

Lisää kuvia kisoista tapahtumat sivulla.