Merkinsuorituksia su 13.3. klo 10.00-10.50

24.2.2011

Kouvolan Taitoluistelu järjestää luistelukoululaisille ja muille seuran harrastajille vielä toisen tilaisuuden tälle keväälle suorittaa Suomen Taitoluisteluliiton silmukka- ja taitomerkkejä. Tilaisuus on sunnuntaina 13.3. Kouvolan jäähallissa klo 10.00-10.50.

Kouvolan luistelukoulutunti (LK) pidetään samanaikaisesti normaalisti.

Ensimmäistä silmukkamerkkiä voi suorittaa vasta-aloittanut luistelija. Jo aikaisemmin merkkejä suorittaneiden tulisi itse tietää, mikä merkki on seuraavana vuorossa. Merkin hyväksytysti suorittaneet voivat lunastaa suoritusta vastaavan pinssin/merkin hintaan 3,50 € (joissakin merkeissä vanhempi malli 2 €). Varaathan mukaasi tasarahan.

Ilmoittautuminen sähköpostitse osoitteeseen satujoukanen(at)hotmail.com keskiviikkoon 9.3. mennessä. Ilmoittautumisessa tulee olla luistelijan nimi, ryhmä ja yhteystietona sähköpostiosoite ja/tai puhelinnumero sekä tieto, mitä merkkiä luistelija tulee suorittamaan.

Mahdollisia lisätietoja valmentajilta tai Satu Junnolalta, p. 040 571 9037.

Merkkeihin ja niiden taitovaatimuksiin voit tutustua Suomen Taitoluisteluliiton nettisivuilla