Itäisen alueen Noviisien aluemestaruus Anastasia Nikolaevalle

20.3.2011

Kuvassa Noviisit sarjan voittaja Anastasia Nikolaeva
Kuvassa KTL:n edustjat aluemestaruuskilpailuissa Jyväskylässä 20.3.2011: Anastasia Nikolaeva ja Alina Räihä

Taitoluistelun itäisen alueen aluemestaruuskilpailut pidettiin Jyväskylässä 20.3.2011.
Kouvolan Taitoluistelun Anastasia Nikolaeva ja Alina Räihä osallistuivat Itäisen alueen aluemestaruuskilpailuihin Jyväskylässä 20.3.2011. Kilpailu sujuikin osallistujilta hienosti.

Anastasia onnistui ohjelmassaan ja luisteli hienosti ykköseksi Noviisit sarjassa. Anastasia voitti sarjan ja lunasti aluemestaruuden ylivoimaisesti seitsemän pisteen erolla toiseksi tulleeseen Joensuun Katajan Bettina-Sofia Karhuun. Kolmanneksi sarjassa tuli Jyväskylän Taitoluisteluseuran Johanna Kuhmoinen.  Lämpimät onnittelut Anastasialle hienosta suorituksesta.

Alina Räihä osallistui aluemestaruuskisoissa silmut sarjaan. Kovatasoisessa silmut sarjassa suurin osa luistelijoista oli A-silmuja ja vaikka B-silmut sarjassa kilpaileva Alina ei yltänyt parhaimpaansa, hän sijoittui sijalle 22. Edellinen sija jäi kuuden pisteen päähän. Kokeilu kovatasoisessa sarjassa oli kaikesta huolimatta antoisa.

Seuran päävalmentaja Irina Nikolaeva oli kokonaisuudessaan tyytyväinen päivään ja kertoi, että tästä on hyvä jatkaa. Kesän suunnitelmia ja sen mukanaan tuomia haasteita on jo molempien luistelijoiden kanssa suunniteltu.

Kaikki tulokset tarkemmin luettavissa järjestävän seuran sivuilta.