Oheisharjoitukset - uusia kuvia lisätty

30.3.2011

Kehitysryhmäläisiä oheisharjoituksissa 30.3.2011

Kaikille luistelijoille suunnatut oheisharjoitukset jatkuvat keväällä. Kaikki halukkaat ovat tervetulleita mukaan jatkamaan harjoittelua koko kevään ajan.

Nuoremmille (suositusikä 5-10 v.) taitoluistelun harrastajille järjestetään omia oheisharjoituksia, joissa harjoitellaan luisteluliikkeiden lisäksi mm. perusliikkumista, motoriikkaa, tasapainoa sekä peruskuntoa ja liikkuvuutta. Harjoituksissa mennään ja tehdään hymyssä suin ja niin, että kaikilla on hauskaa. Oheisharjoitukset ovat suunnattu niin luistelukoululaisille kuin harraste- ja kehitysryhmäläisillekin luistelutasosta riippumatta.Tunneista vastaa Salla Joukanen.

Myös Immosen Niinan pitämät tunnit (vaihdellen mm. zumbaa, flexi-baria ja pilatesta) jatkuvat koko kevään. Näitä tunteja suositellaan 10 vuotta täyttäneille, mutta ikärajat eivät ole ehdottomia. Myös äidit ja isät ovat tervetulleita näille tunneille. Ei-luistelevilta veloitus 5 €/kerta.

Seuratkaa harjoitusaikoja siis edelleen aktiivisesti seuran nettisivuilta harjoitukset-sivulta.

Tapahtumat-sivulle on lisätty muutamia kuvia nuorempien luistelijoiden oheisharjoituksista 30.3.2011.