Luistelukouludiplomit jaettiin viikonloppuna

6.4.2011

Luistelukoululaiset saivat diplomit lauantaina 2.4.2011.

Kouvolan ja Kuusankosken luistelukoululaisille jaettiin luistelukouludiplomit viime viikonloppuna 2.-3.4. luistelukoulujen viimeisillä kerroilla.

Kouvolan ja Kuusankosken luistelukoululaisille jaettiin luistelukouludiplomit viime viikonloppuna luistelukoulujen viimeisillä harjoituskerroilla. Luistelukouludiplomi on luistelukoulun osallistumistodistus. Diplomissa on lisäksi kerrottu valmentajan lapselle suosittelema ryhmä ensi kaudelle.

Muistattehan, että vaikka luistelukoulujen jäätunnit ovat loppuneet, sekä alle 10-vuotiaiden, että yli 10-vuotiaiden oheisharjoitukset jatkuvat edelleen. Seuraa aikatauluja ja harjoittelupaikkaa seuran sivuilta.

Mikäli luistelukouludiplomi on vielä saamatta sen voi saada valmentajalta vielä vaikkapa oheisharjoituksissa.