Kouvolan Taitoluistelu mukana Kouvola-päivässä

Kouvolan Taitoluistelun Tähtisumu joukkueen jäseniä  zumbaamassa
Kouvolan Taitoluistelun Tähtisumu joukkueen jäseniä zumbaamassa
Tähtisumun jäseniä Kouvola -päivässä

Kouvolan Taitoluistelu ry oli mukana Kouvola-päivä tapahtumassa, Kymenlaakson liikunnan järjestämällä terveys- ja liikuntatorilla,  7.5.2011. Suuret kiitokset tapahtuman onnistumisesta kaikille  Kouvola-päivän tapahtumaan osallistuneille talkoolaisille, kaikille tapahtuman taustatyöhön osallistuneille sekä kaikille niille, jotka kävivät tutustumassa seuran pisteeseen.

Kouvola-päivä järjestettiin tänään lauantaina 7.5. klo 10-13 Kouvolassa kävelykadun  alueella. Kouvolan Taitoluistelu oli myös esillä tapahtumassa esitellen mukavaa luisteluharrastusta. Kuvia tapahtumasta löydät täältä.

Esillä oli erilaista luisteluun liittyvää oheisharjoittelumateriaalia, luistimia, harjoitus- ja kilpapukuja sekä yksinluistelijoilta että muodostelmaluistelijoilta. Seuran pisteessä oli  yksinluistelun kilpaluistelijoita tavattavissa aamupäivällä ja seuran muodostelma-luistelujoukkue Tähtisumu saapui myös paikalle omien jääharjoitustensa jälkeen vähän ennen puolta päivää, samoin kuin pienempiä yksinluistelijoita mm. kehitys- ja harrasteryhmistä.  Kouvolan Taitoluistelun pisteessä luistelijat ja ohjaajat myös näyttivät kuinka mm. piruettilusikalla ja tasapainolaudalla harjoitellaan. Näitä oli lisäksi mahdollista kokeilla joko ohjatusti tai itsenäisesti.

Kouvolan Taitoluistelu arpoi lisäksi kaksi kolmen (3) kerran luistelulahjakorttia. Arvonta tapahtui heti Kouvola-päivän tapahtuman jälkeen. Arvonnan valvojana oli seuran varapuheenjohtaja Laura Moisio ja johtokunnan jäsenistä Maija Saksa. Onnettarina toimivat Noora Saksa ja Kirsi Aalto.

Luistelulahjakortin voittivat Satu Kuismanen ja Henri Lilja. Onnittelut voittajille!