Kouvolan Taitoluistelu sai kutsun "Tunnusta Väriä" -otteluun

19.6.2011

Kouvolan Taitoluistelu, niin kuin muukin Kouvolalainen liikunta- ja urheiluseuraväki sai kutsun tulla kannustamaan MYPA voittoon keskiviikkona 29.6.2011.

Kouvolalainen liikunta- ja urheiluseuraväki, myös Kouvolan Taitoluistelu ry, sai MYPA:lta (Myllykosken Pallo -47 ry) kutsun tulla Saviniemen urheilukentälle kannustamaan joukkuetta veikkausliigan ”Tunnusta Väriä”-kotiotteluun keskiviikkona 29.6.2011 MYPA –HJK. Ottelu alkaa klo 18.30. Seuraväelle sisäänpääsy otteluun on maksuton, kun otteluun saavutaan seuran virallisessa asussa/ asun osassa tai muuten yhtenäisessä vaatetuksessa.

Kouvolan Taitoluistelu ottaa kutsun vastaan. Lähdetään siis joukolla kannustamaan MYPA voittoon ja nauttimaan jalkapallo-ottelusta.

Kylmällä ilmalla päälle seuran vaaleansininen fleece tai muu vaaleansininen yläosa. Lämpimällä ilmalla riittää vaaleansininen T-paita.

Ilmoittaudu mukaan sähköpostilla 27.6.2011 mennessä laura.moisio@gmail.com. Lähtijöille tarkemmat ohjeet ilmoittautumisen jälkeen sähköpostilla.