Luisteluryhmiin ilmoittautuminen myös internet-sivustolla

18.8.2011

Ruuhkaisimpina hetkinä jonoa oli lähes ulko-ovella asti.
Asiantuntevaa opastusta jakoivat kokeneet tekijät Satu Junnola ja päävalmentaja Irina Nikolaeva.
Varustekauppa kävi vilkkaasti.
Myös seuran puheenjohtaja Seppo Räihä puuhasi ilmoittautumisillassa ahkerasti.

Luisteluryhmiimme ilmoittautumistilaisuudessa keskiviikkona 17.8. oli vilkasta, mutta mattimyöhäiset voivat ilmoittautua vielä netissä.

Seuramme virallinen ilmoittautumistilaisuus oli keskiviikkona 17.8. Kouvolan Kuntotalon aulassa, mutta ryhmiin mahtuu vielä ja ilmoittautumisen voi tehdä netissä.

Ilmoittautumistilaisuudessa oli ajoittain jopa ruuhkaa. Ilmoittautumisia vastaanottamassa oli kolme henkilöä. Lisäksi asiantuntijaneuvoja ja ryhmäopastuksia olivat paikan päällä antamassa sekä seuran pitkäaikainen päävalmentaja Irina Nikolaeva että muita koulutettuja valmentajiamme. Johtokunnan jäseniä oli myös paikalla.

Keskiviikkona Kuntotalolla oli mahdollisuus tehdä myös varustehankintoja. Paikalla olivat SM-Skate Marketing Tuusulasta ja Abuela. Luistimet ym. varusteet kävivät hyvin kaupaksi.