Valmentajapalaveri

24.8.2011

Valmentajapalaveri pidetään sekä entisille ja uusille valmentajille, ohjaajille että ohjaajaehdokkaille ke 31.8. alkaen klo 17 Kouvolan jäähallin luentosalissa.

Kiinnostuitko? Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta ohjaamisesta eikä sinun tarvitse olla huippuluistelija. Jos luistelu on lähellä sydäntäsi, olet reipas ja haluat toimia lasten kanssa, tule tutustumaan seuran valmennus-/ohjaustoimintaan. Sinulla on mahdollisuus aloittaa apuohjaajana luistelukouluissa, josta voit oman aktiivisuutesi ja halukkuutesi mukaan kehittyä hyväksi taitoluisteluvalmentajaksi.

Palaverissa käsitellään mm. seuraavia asioita:

• Seuran valmennustoiminta
  • Miten voi osallistua valmennustoimintaan?
  • Ohjaajan/valmentajan tehtäviä

Muita asioita mm.:

• Syyskauden tapahtumat ja teemapäivät
  • Ryhmien vastuuvalmentajat + ns. vakkarivalmentajat
  • Sijaistamiset, poissaolot

Voit myös esittää rohkeasti kysymyksiä sekä valmentajille että muille mukana oleville seuran toimijoille. Jos edes hieman kiinnostuit, tule kuuntelemaan ja keskustelemaan. Sinusta on suuri apu meille. Ja tulet varmasti itsekin hyötymään, sillä ohjaustyöstä saat hyvää kokemusta sekä parhaimmillaan se on todella hauskaa ja antoisaa!

Tervetuloa!

Mahd. lisätietoja saat Salla Joukaselta, s.a.l.l.i(at))suomi24.fi