Kauden kisa-avaus Järvenpäässä toi yhden palkintosijan

2.10.2011

Saana Joukanen luisteli hopealle kauden avauskisassa
Senioreiden palkintojen jako, kuvassa Saana (vas. reuna) ja Taija (oik. reuna)

Seuran syyskauden kisa-avaus tehtiin neljän luistelijan voimin Järvenpään IC-kilpailuissa 1.-2.10.

Lauantaina kisoissa oli lyhytohjelma sekä junioreilla että senioreilla. Junioritytöissä luisteli kaikkiaan 14 osallistujaa. Anastasia Nikolaevalle kahden ohjelman kisa oli ensimmäinen laatuaan. Lyhytohjelmastaan hän suoriutui kohtalaisesti ollen siinä yhdeksäs. Vapaaohjelmassa tulikin sitten pyllähdyksiä useampikin ja näin hän putosi lopputuloksissa 13:nnelle sijalle.

Senioreista Salla Joukanen oli jäänyt pois kisamatkasta ollen samanaikaisesti Vierumäellä valmentajakoulutuksessa ja näin kisaan osallistuivat seurastamme vain Saana Joukanen ja Taija Laakso. Lyhytohjelman jälkeen tytöt olivat neljäs ja viides, mutta sunnuntain vapaaluistelu nostikin Saanan yllättäen lopputuloksissa erittäin tasaväkisessa kisassa toiseksi.

Uljana Patrushina siirtyi alkaneella kaudella A-silmuihin ja hän luisteli omalla tasollaan uudella ohjelmallaan mukavasti sijalle viisi.

Kisakausi alkoi kaikilla hyvillä mielin ja sellaisella fiiliksellä, että tästä on hyvä jatkaa kohti seuraavia kisoja.

Kaikki tulokset löytyvät täältä.