"Avoimien ovien" -päivä

2.10.2011

Kuva muodostelmaluistelun tunnilta "Avoimien ovien" -päivänä: mukana Tähtisumun kanssa uusia muodostelmaluistelusta kiinnostuneita

Seuran isompien luistelijoiden kilpailumatkan kanssa samalle päivälle sattui seuran jo kolmatta kertaa järjestämä ”Avoimien ovien” –päivä, jolloin kaikilla halukkailla on mahdollisuus kokeilla ohjattua taitoluistelua maksutta. Jäälle saapuikin useita uusia luistelusta kiinnostuneita lapsia ja hieman vanhempiakin kokeilemaan luistelua. Seura oli kuitenkin varautunut tapahtumaan varaamalla jäälle luistelukoulun aikoihin yhteensä 15 valmentajaa ja apuvalmentajaa.