Koulutusta ja opastusta kilpailujen järjestämiseksi la 22.10.

4.10.2011

Kouvolan Taitoluistelu järjestää la 22.10. klo 12.30-14.30 Kouvolan jäähallin luentosalissa koulutusta ja opastusta kilpailujen järjestämiseen liittyvissä asioissa.

Tarkoitus on käydä lävitse sääntöihin liittyviä asioita ja pääpiirteittäin kaikkien välttämättömien kisaorganisaatioon kuuluvien työtehtävät niin muodostelma- kuin yksinluistelukisoissakin.

Tilaisuuteen toivotaan osallistuvan kaikkien kilpailevien luistelijoiden perheet, mutta myös muut halukkaat harrastajat ja seura-aktiivit ovat tervetulleita.

Kisoissa on mukava seurata luisteluesityksiä ja samalla perehtyä itse kilpailutoimintaan.

Kaikkien vähäinenkin apu kisajärjestelyissä on tarpeen, joten tervetuloa ensin kuuntelemaan ja keskustelemaan ja sitten jatkossa toimitsijaksi kotikisoihin!

Lisätietoja tarvittaessa satujoukanen(at)hotmail.com