Arpajaispalkintoja tarvitaan

9.11.2011

KTL järjestää kauden ensimmäiset kotikisansa su 27.11. Kisoissa järjestetään seuran varojen kartuttamiseksi arpaiset. Pyydämme tuomaan arpajaispalkintoja.

KTL järjestää kauden ensimmäiset kotikisansa su 27.11. Kisoissa järjestetään seuran varojen kartuttamiseksi arpaiset. Nyt tarvitaankin arpajaispalkintoja, joita toivomme jokaisen perheen yhteisesti hommaavan. Mikäli sinulla on jäänyt kaappiin hukkaostos tai muuten käyttämätön tuote, se kelpaa oikein hyvin, olipa se sitten esim. sukkapari tai lasikulho. Tähän ajankohtaan sopivat myös kaikki kalenterit, heijastimet ja kotitekoiset villasukat, myssyt, lapaset tai vaikkapa kuiva kakku. Kakkua ei toki kannata tuoda paikan päälle ennen sunnuntaita, mutta etukäteen tieto sen toimittamisesta riittää. Huomioitavaa on myös se, että leivonnaisissa tulee olla tuoteseloste. Myös kaikki yrityksiltä saadut liikelahjat käyvät, mikäli niitä on jollakin saatavilla joko omalta työpaikalta tai sitten kysyen muilta yrityksiltä.

Pyydämme tuomaan noita arpajaispalkintoja harjoituksissa käyntienne yhteydessä mahdollisimman pian, mutta kuitenkin viimeistään to 24.11. KTL:n pukuhuoneen yläkertaan.

Etukäteen kiittäen
Satu, satujoukanen(at)hotmail.com, p. 040 571 9037