Taitoluistelukilpailut Kouvolan jäähallissa loppiaisena

28.12.2011

Aleksandra Niva kilpailee ensimmäisissä kilpailuissaan tintit-sarjassa.
Nuoremmissa taitajissa kilpaileva Miisa Mustonen

Kouvolan Taitoluistelu järjestää taitoluistelun kutsukilpailut ja itäisen alueen toisen aluecup-osakilpailun loppiaisperjantaina 6.1. klo 9-16.

Loppiaiskisoihimme osallistuu kaikkiaan 70 luistelijaa kymmenestä eri seurasta. Oman seuran edustajia on 11. Seuraamme edustaa tällä kertaa nuorempaa polvea, joista tinteissä kilpailevat vuonna 2003 syntyneet Anni-Maria Ojanen, Aleksandra Niva, Kirsikka Salmi ja Pirita Parhankangas sekä vuonna 2004 syntynyt Iida Järvinen.

Taitajat sarjoissa kilpailevat jo koko syyskauden hyvin menestyneen Arina Vichovatsin lisäksi Helmi Mäkelin, Inkeri Sorri, Hanna Moisio ja Miisa Mustonen - tosin Arina isompien taitajien (s. 1999 tai aikaisemmin) ja muut neljä nuorempien (s. 2000 tai myöhemmin) sarjassa.

Lisäksi KTL:n, jo edellisiin verrattuna konkari - vaikka ei niin iältään - Alina Räihä, kilpailee B-silmujen sarjassa.

Aluesarjojen cup-kisaan ei Kouvolan Taitoluistelussa tällä hetkellä ole lainkaan osallistujia.

Yleisö on tervetullut katsomaan - vapaa pääsy.

Paikalla on kahvio, josta voi kilpailujen lomassa ostaa sekä kylmää että kuumaa juotavaa sekä pikkusuolaista että makeaa.

Talkooväkeenkin vielä otetaan halukkaita. Ota yhteys kilpailunjohtajaan, satujoukanen(at)hotmail.com tai p. 040 571 9037.

Kisasivulle