Silmukkamerkkien suorituksia LK- ja H-ryhmille

25.2.2012

Kouvolan Taitoluistelu järjestää jälleen kaikille luistelukoululaisille ja muille seuran harrastelijoille tilaisuuden suorittaa Suomen Taitoluisteluliiton silmukkamerkkejä seuraavasti:

• lauantaina 10.3. Kuusankosken jäähallissa klo 11.00-12.00 merkit 1-3
  • sunnuntaina 11.3. Kouvolan jäähallissa klo 10.00-10.50 merkit 4-5

(molemmat luistelukoulutunnit pidetään samanaikaisesti normaalisti)

Jo aikaisemmin merkkejä suorittaneiden tulisi itse tietää, mikä merkki on seuraavana vuorossa. Ensimmäistä silmukkamerkkiä voi suorittaa vasta-aloittanut luistelija. Kaikki merkin hyväksytysti suorittaneet saavat suorituksestaan diplomin sekä halukkaat voivat lunastaa suoritusta vastaavan pinssin/merkin hintaan 2 € (niin kauan kuin merkkejä riittää). Varaathan tällöin mukaasi tasarahan.

Ilmoittautuminen sähköpostitse satujoukanen(at)hotmail.com Satu Junnolalle torstaihin 8.3. klo 16.00 mennessä. Ilmoittautumisessa tulee olla luistelijan nimi, ryhmä ja yhteystietona sähköpostiosoite ja/tai puhelinnumero sekä tieto, mitä merkkiä luistelija tulee suorittamaan. Huomioithan ko. merkkien oikeat suorituspäivät.

Mahd. lisätietoja valmentajilta tai Satu Junnolalta, p. 040 571 9037.