Vanhempaininfo ja yhteinen luistelutunti kaikille ryhmille to 19.4.

12.4.2012

Aika: 19.4.2012 klo 17-19
Paikka: Kuusankosken jäähalli

Kouvolan Taitoluistelu järjestää kaikille seuran luistelijoiden vanhemmille yhteisen infotilaisuuden torstaina 19.4.2012 alk. klo 17.00 Kuusankosken jäähallin kahviossa.

Kevätkausi alkaa olla loppupuolella, joten tilaisuudessa kerrotaankin mahdollisuuksista harrastaa upeaa ja tärkeää lajia seurassamme myös tulevaisuudessa. Aiheina mm.

• suunnitelmia kaudelle 2012-2013
  • taitoluistelu pidempiaikaisena harrastuksena Kouvolan Taitoluistelussa
  • erilaisten ryhmien ja harrastusmuotojen esittelyä

Tilaisuudessa tulet saamaan hyödyllistä tietoa lapsesi harrastukseen liittyen nyt ja jatkossa. Paikalla mm. seuran valmentaj(i)a sekä muita seuran toimijoita. Valmistautua voit esim. kyselemällä alustavasti myös lapsesi mietteitä kuluneesta kaudesta sekä miettiä mahd. mieltä askarruttavia kysymyksiä tai kehitysideoita seuran toimintaan jatkoa ajatellen.

Tervetuloa kuuntelemaan ja keskustelemaan!

Klo 18.00-18.45 pidetään myös kaikille halukkaille seuran luistelijoille yhteinen jäätunti Kuusankosken jäähallissa. Jäätunti käytetään leikkien ja kisaillen kaikki yhdessä luistelutasosta riippumatta valmentajien ja ohjaajien vetämänä. Kaikki halukkaat ovat tervetulleita mukaan – muistattehan siis ottaa luistimet mukaan.