Kohti uutta kautta

7.5.2012

Kauden 2012-13 valmistelut ovat jo hyvässä vauhdissa. Jäävuoroja koskevat päätökset saamme oletettavasti juhannuksen tienoilla.

Luistelukoulut ja osa taitoluisteluryhmistämme on jo kautensa päättänyt. Kilpailuistelijoiden ja tavoitteellisesti harjoittelevien kilpailuun tähtäävien luistelijoiden jääharjoittelut jatkuvat vielä muutaman viikon ajan, jonka jälkeen käynnistyvät kesäkauden harjoittelut valmentajan ohjeiden mukaisesti.

Kaudella 2012-13 tarkoituksena on järjestää jälleen kilpailuja. KTL on saanut järjesttettäväkseen STLL:n alaiset yksinluistelun senioreiden ja junioreiden loppukilpailut. Lisäksi järjestämme sekä muodostelma- että yksinluistelun kutsukilpailuja. Alustavat kilpailupäivät löydät täältä. Muistathan, että mitä enemmän innokkaita löytyy, sitä helpompaa ja hauskempaa järjestelyistä tulee :)

Hippo-luistelukoulut käynnistyvät taas elo-syyskuussa. Seuraa ilmoitteluamme.

Ilmoittautumisia kaudelle 2012-13 alamme ottaa vastaan jäävuorojen varmistuttua heinäkuussa. Toivotamme sekä uudet että entiset luistelijat tervetulleiksi ryhmiimme syksyllä 2012.

Toukokuussa tulossa vielä seuran yhteinen kevättapahtuma. Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee paikalle. Lue lisää täältä.

Aurinkoista kevättä kaikille!