11-18 -vuotias luistelija osallistu Tampereen yliopiston tutkimukseen lasten ja nuorten seuratoiminnasta

7.6.2012

STLL pyytää facebook sivustollaan 11-18 -vuotiaita luistelijoita ja heidän huoltajiaan osallistumaan Tampereen yliopistolla tehtävään tutkimukseen lasten ja nuorten urheilutoiminnasta.

Suomen Taitoluisteluliitto pyytää 11-18 -vuotiaita luistelijoita vastaamaan kyselyyn facebook sivustollansa.

Tampereen yliopistolla tehdään tutkimusta lasten ja nuorten urheiluseuratoiminnasta. Tutkimuksen avulla pyritään selvittämään urheiluseuratoiminnassa mukana olevien 11-18 -vuotiaiden nuorien kokemuksia nuoren urheilijan hyvinvoinnista, viihtymisestä urheiluseurassa, valmentamisesta ja kehittymisestä urheilijana. Tutkimus tehtiin vuoden 2011 aikana Tampereen seudulla ja nyt tutkimus toteutetaan koko Suomessa. Opetus- ja kulttuuriministeriö tukee tutkimuksen tekoa. Tutkimus auttaa tulevaisuuden liikuntapoliittista päätöksentekoa.

Lue lisää STLL:n facebook sivustolta http://www.facebook.com/taitoluistelu