Tanssitunteja 17. – 24.8.2012

9.8.2012

KTL tarjoaa varsinaisten lajioheisten lisäksi tanssituntistartin Studio Dance Pitin vastaavan tanssinopettajan, Riikka-Liisa Kuopan, ohjauksessa Kouvolan Kuntotalon peilisalissa elokuussa.

Tunteja on seuraavasti:

• pe 17.8. klo 17-18 SHOWJAZZ (paljaat jalat tai sukat)
  • ma 20.8. klo 17-18 MTV/STREET (”tanssilenkkarit”, tennarit tms. – puhtaat!)
  • ke 22.8. klo 16.30-17.30 BALETTI (pehmeät tossut tai sukat)
  • pe 24.8. klo 16.30-17.30 NYKYTANSSI (paljaat jalat)

Kenelle?

Tunnit ovat osa luistelijoiden harjoitusohjelmaa ja ne on tarkoitettu kaikille seuran luistelijoille kausimaksuun sisältyen. Myös ei-luistelevat voivat osallistua maksamalla 5 € / kerta käteisenä paikan päällä tai pankkisiirrolla yhteensä 20 € (tilille maksettuna vain kaikkien neljän tunnin yhteishinta). Ei ennakkoilmoittautumista! Riikka-Liisa suunnittelee tunnit niin, että ne sopivat kaikenikäisille. (Ikäsuositus noin 8 – 58 v.)

Studio Dance Pit on kouvolalainen tanssikoulu, joka tarjoaa opetusta mm. nykytanssissa, showjazzissa, MTV/Streetissä, Bollywoodissa, klassisessa baletissa ja musiikkiteatterissa. Dance Pitin aikataulusta löytyy ensi kaudelle kyseisistä lajeista tunteja joko alle 15-vuotiaille tai sitä vanhemmille erikseen, sekä tietenkin myös erilaisia vaikeustasoja.

Dance Pitin syksyn kurssit täyttyvät kovaa vauhtia, mutta mikäli luistelijamme innostuvat ja ehtivät mukaan, tarjoaa Dance Pit heille 20 %:n alennuksen kaikkien kokonaisten tanssikurssien hinnoista. Voit tutustua Dance Pitin toimintaan sivuilla  http://www.studiodancepit.fi.

Syyskuussa jatkuvat Niina Immosen tunnit tiistai-iltaisin jäähallin nyrkkeilytilassa klo 19-20 vaihtelevin sisällöin. Jotain uuttakin saattaa olla tulossa. Lisäksi pienille luistelijoillemme tulee oheisia torstaisin klo 16‑17 Kouvolan jäähallin painitilassa pitämään Jasmina Ourradi, – ja nämäkin ryhmäkohtaisten lajioheisten lisäksi ilman erillisveloitusta. Muista tarkistaa vuorot aina viikkolistoista.

Tervetuloa!

Liitteet