Kilpailukausi avattu Mikkelissä 14.10.2012

15.10.2012

Tinteissä luistellut Iidä Järvinen ohjelmassaan
Aluenoviisit sarjassa hopealle luistellut Arina Vichovats

Arina Vichovats luisteli Mikkelissä aluenoviisit sarjassa hopealle, Anastasia junioreissa kuudenneksi ja muita hyviä suorituksia.

Kouvolan Taitoluistelu avasi kilpailukautensa Mikkelin kutsukilpailussa 14.10.2012.
Seura osallistui kilpailuun kuuden luistelijan voimin.

Arina Vichovats luisteli hopealle sarjassa aluenoviisit. Tällä kaudella aluenoviisit sarjaan siirtynyt Arina onnistui uudessa ohjelmassaan ja luisteli hienosti toiseksi pistein 41,67.

Kansalliset juniorit sarjassa luisteleva Anastasia Nikolaeva, sijoittui vapaaohjelmallaan sijalle 6, pistein 46,01.

Tällä kaudella minit sarjaan siirtyneet,  Piritta Parhankangas sijoittui sijalle 20, Alexandra Niva sijalle 21 ja Anni-Maria Ojanen sijalle 27. Sarjassa luisteli 27 osanottajaa.

Tintit sarjassa seuraa edusti Iida Järvinen. Pisteet jäivät tällä kertaa julkistamatta, sillä sijoitus ei yltänyt kolmen parhaan joukkoon. Arviointina sarjassa käytettiin tähtiarviointia ja tällöin julkistetaan vain kolmen parhaan luistelijan pisteet .

Tarkemmat tulokset järjestävän seuran sivuilla.

Kouvolan Taitoluistelun kilpailukausi jatkuu kotikilpailuilla ensi viikonloppuna, sillä Kouvolan Taitoluistelu järjestää yksinluistelun kutsukilpailut Kouvolan jäähallissa lauantaina 20.10.2012. Alustava kilpailuaikataulu on klo 8.00 - 18.00. Lue lisää kotikisoista täältä.