Taitoluisteluvalmentaja

7.1.2013

Haemme taitoluisteluvalmentajaa

Kouvolan Taitoluistelu ry. on 1995 perustettu Kouvolan alueella toimiva taitoluisteluseura, jossa jäseniä on noin 200. Seurassa on mahdollista harrastaa muodostelmaluistelua ja yksinluistelua sekä harrastaen että kilpaillen.

Valmentajamme siirtyessä toisiin tehtäviin hakee Kouvolan Taitoluistelu kevätkaudelle 2012-2013 taitoluisteluvalmentajaa, jolla olisi kokemusta jää- ja oheisharjoitteiden suunnittelusta ja toteutuksesta. Seurassamme toimii yksi päätoiminen valmentaja ja useita  tuntivalmentajia.

Valmentajalta toivotaan vähintään STLL:n I tai II tason valmentajakoulutusta sekä vastuullista ja pitkäjänteistä otetta valmennustyöhön. Valmennuskokemus ISU- arviointiajalta SM-tasolla, näyttö henkilökohtaisesta luistelijoiden kasvatustyöstä alkeista SM-tasolle sekä oma SM-tason luistelu-ura on eduksesi.

Tehtäväsi voi olla osa-aikainen tai voit toimia tuntivalmentajana. Työaika maksimissaan 20 h / vko ja työaika ajoittuu iltapäiviin, ilta-aikaan ja mahdollisesti myös viikonloppuihin. Valmentajan tukena toiminnassa muiden valmentajien ja ohjaajien lisäksi toimii johtokunta.

Myös mikäli et ole kurssia suorittanut, mutta olet kiinnostunut työstä, ota yhteyttä niin voimme auttaa asiassa eteenpäin. Työntekijöiden tarve on jatkuva ja kasvava koko Kouvolan seudulla.  Seura tukee työntekijöidensä koulutusta ja siten työntekijän urakehitystä.

Kirjalliset hakemukset palkkatoivomuksineen ja tiedustelut ensisijaisesti sähköpostilla osoitteella maija.saksa@pp.inet.fi