Kisatalkoita

20.2.2013

KTL on saanut järjestettäväksi Taitoluisteluliiton kansallisten senioreiden ja junioreiden loppukilpailun 2.-3.3.2013.

Olette kaikki seuran jäsenet, seura-aktiivit ja muut luistelijoiden vanhemmat tervetulleita jäähallille kyseisenä viikonloppuna seuraamaan ja nauttimaan kisojen tunnelmasta. Myös luistelevat lapset viihtyvät varmasti tapahtumassa ja saavat samalla hyvän tilaisuuden seurata upeita luisteluesityksiä ja ihailla ihania pukuja. Mistäpä saisi parempaa motivaatiota ja lisäoppia omalle harrastukselleen.

Jäähallilla ei toki tarvitse olla toimettomana, vaikka sekin sallitaan :-). Tarvitsemme nimittäin teidän kaikkien apuanne kisojen läpiviemiseksi. Talkootöitä on tarjolla moneen lähtöön eikä aikaisempaa kokemusta tarvita. Voit tulla pyörittämään buffettia, soittamaan musiikkia, kuuluttajaksi, porttivahdiksi, ajanottajaksi, tms. Ilmoittaudu vapaaehtoiseksi tästä linkistä ja kerro samalla, milloin olet käytettävissä. Kisatehtäviä riittää koko viikonlopun ajaksi.

Tervetuloa mukaan!

Kisaterveisin