Viikonloppuna kilpailtiin Oulussa ja Kouvolassa

20.1.2013

Anastasia Nikolaeva jatkoi vapaaohjelmakilpailuun sunnuntaina. Iida Järvinen viides saaden erityismaininnan "Laadukkaat vaakaliu'ut ja Alexandra Niva 8:s saaden erityimaininnan "Laadukkaat vaa'at" ja muita hienoja suorituksia.

Viikonloppuna Kouvolan Taitoluistelijat kilpailivat sekä Kouvolassa, että Oulussa.

Oulussa Anastasia Nikolaeva kilpaili lauantaina senioreiden ja junioreiden valintakilpailuissa. Anastasia oli lyhytohjelmakilpialun jälkeen 19. pistein 23,47. Kilpailu jatkui sunnuntaina vapaaohjelmakilpailuilla. Vapaaohjelma kilpailu paransi kouvolalaisen sijoistusta ja hän sijoittui kokonaiskilpailuissa sijalle 17.

Lauantaina naapuriseuran järjestämässä tinttiparaatissa kilpaili pieniä luistelijoita. Sarjassa taitajat 2002 ja myöhemmin syntyneet Jonna Kangaskolkka sijoittui sijalle 12 pistein 26,67.

Sarjassa minit 2003 Alexandra Niva sijoittui sijalle 8 pistein 36,33 saaden erityismaininnan "Laadukkaat vaa'at". Samassa sarjassa Pirita Parhankangas sijoittui sijalle 14 pistein 29,33.

Sarjassa minit synt. 2004 tai myöhemmin Iida Järvinen sijoittui sijalle 5 pistein 36,67 saaden erityismaininnan "Laadukkaat vaakaliu'ut".

Sarjassa Tintit 2004 seuraa edustivat Roosa Liljander, Aada Nurminen ja Laura Kaksonen, sekä sarjassa tintit synt. 2006 tai myöhemmin Heidi Moisio. Tulokset eivät näillä vasta toistaan kisaansa käyneillä yltäneet kolmen parhaan joukkoon, joten pisteet jäivät julkistamatta.

Onnittelut kaikille kilpailuun osallistuneille!