Yksinluistelijat kilpailivat Heinolassa, Mäntsälässä ja Espoossa

9.2.2013

Taitajat, ei axel, sarjan voittaja Anni Vesakko suorituksessaan
Aluedebytantit sarjassa luisteleva Alina Räihä ja B-silmut sarjassa luisteleva Alexandra Niva
Alina Räihä ja valmentaja Riina Laine
Taitajat, ei axel, sarjassa luisteleva Anni-Maria Ojanen

Mänsälästä Anni Vesakkolle kultaa, Alina Räihälle pronssia ja muita hienoja suorituksia. Heinolassa sunnuntaina Iida Järvinen hienosti neljänneksi

Heinolassa kovatasoisessa kilpailussa sarjassa juniorit Anastasia Nikolaeva luisteli hienosti viidenneksi pistein 47,61 ja sarjassa debytantit Uljana Patrushina oli kuudes pistein 33,34.

Mäntsälän kutsukilpailuissa sarjassa aluedebytantit Alina Räihä luisteli hienosti pronssille pistein 33,33.

Sarjassa B-silmut Alexandra Niva oli 11:s pistein 27,33.

Sarjassa taitajat, ei axel, -sarjan voitti Anni Vesakko pistein 40,33, Hanna Moisio oli neljäs pistein 35,00 saaden erityismaininnan "Lennokkaat hypyt". Samassa sarjassa Ella Kemppi sijoittui sijalle 13 pistein 28,67 ja Anni-Maria Ojanen sijalle 14 pistein 28,00. Sarjassa kilpaili kaikkiaan yli 20 luistelijaa.

Sarjassa tintit synt. -04 seuraa edustivat Aada Nurminen, Laura Kaksonen ja Roosa Liljander, jotka suoriutuivat ohjelmistaan hienosti, vaikka sijoitus ei kolmen parhaan joukkoon yltänytkään ja pisteet jäivät julkistamatta.

Sarjassa tintit, synt. -05 ja myöhemmin, seuraa edusti Heidi Moisio

Mäntsälässa valmentajana mukana ollut Riina Laine oli tyytyväinen kilpailupäivän suorituksiin.

Hienot suoritukset luistelijoilta jatkuivat sunnuntain kilpailuissa kun minit sarjaan noussut Iida Järvinen luisteli hienosti neljänneksi pistein 19,00 saaden erityismaininnan "Huolellinen esitys" ja Piritta Parhankangas luisteli sijalle 22. Sarjassa oli 26 osallistujaa.

Kilpailukuntoon kuumeesta toipunut Uljana Patrushina kilpaili sunnuntaina debytanttien ja noviisien 2. valintakilpailussa Espoossa. Uljana sijoittui sijalle 34 pistein 30,50.