Seuran sisäiset elementti- ja ohjelmakilpailut

7.3.2013

Kilpailut järjestetään talkoilla, toimijoita vielä puuttuu. ILMOITTAUDU SIIS MUKAAN!

ELEMENTTI- JA OHJELMAKILPAILUT

Kouvolan Taitoluistelu järjestää sunnuntaina 17.3.2013 klo 8-10 Kouvolan jäähallissa elementti- ja ohjelmakilpailun harraste-, K3- ja kehitysryhmäläisille.

ELEMENTTIKILPAILU on suunnattu kaikille halukkaille H2-, H3-ja H4 -ryhmäläisille.

Elementtikilpailussa jokainen suorittaa kolme erilaista elementtiä seuraavasti:

·        Omavalintainen hyppy tai hyppy-yhdistelmä

·        Omavalintainen piruetti

·        Liukusarja, joka sisältää väh. kaksi (pienet) tai kolme (isot) erilaista liukua

Osallistujat jaetaan sarjoihin syntymävuoden mukaan, kun ilmoittautuneet ovat selvillä.

OHJELMAKILPAILU on tarkoitettu K3- ja kehitysryhmän ei kilpaileville luistelijoille. Kilpailussa jokainen suorittaa yksitellen aiemmin harjoitellun ohjelman. K3- ja kehitysryhmäläisiä ei jaeta sarjoihin, vaan K3 ryhmä luistelee yhtenä sarjana ja kehitysryhmä yhtenä sarjana.

Kaikki osallistujat palkitaan. Jokaisessa sarjassa myös kolme parasta laitetaan järjestykseen.

Kilpailuun osallistuvien tulee ilmoittautua su 10.3. mennessä Laura Moisiolle: laura.moisio(a)gmail.com tai 050 357 8839. Ilmoita osallistujan nimi, ryhmä ja syntymävuosi/sarja, johon osallistuu. Myös K3-  ja kehitysryhmäläisten tulee ilmoittautua etukäteen! Lisätietoja kilpailuun liittyen voit kysyä joko Lauralta tai valmentajilta.

Kilpailut järjestetään talkoilla, ilmoittaudu siis mukaan täällä