Tähtisarjojen aluemestaruudet ratkottu Keuruulla 24.3.2013

24.3.2013

Hanna Moisiolle kultaa, Arina Vichovatsille pronssia, Jonna Kangaskolkalle ja Aada Nurmiselle erityismaininnat sekä muita hienoja suorituksia.

STLL:n itäisen alueen tähtisarjojen mestaruuksista kilpailtiin Keuruulla 24.3.2013.

Aluenoviisit aloittivat kilpailun aamulla 24.3.2013 Keuruulla. Kouvolan Taitoluistelun Arina Vichovats luisteli sarjassa aluenoviisit hienosti pronssille pistein 37,33.

Sarjassa Taitajat Hanna Moisio luisteli ohjelmansa varman oloisesti ja voitti sarjan Taitajat 2000-2001 pistein 45 ⅔.

Sarjassa Tintit 2005 ja nuoremmat seuraa edusti Heidi Moisio. Heidi luisteli kaatumisestaan huolimatta kauden parhaan suorituksen, vaikka kovatasoisessa sarjassa sijoitus ei kolmen parhaan joukkoon yltänytkään, ja pisteet jäivät julkaisematta.

Sarjassa Tintit 2004 seuraa edustivat Roosa Liljander ja Aada Nurminen. Molemmat suoriutuivat ohjelmastaan hienosti, vaikka sijoitus, ei kolmen parhaan joukkoon tällä kertaa yltänytkään ja pisteet jäivät julkistamatta. Aada sai suorituksestaan erityismaininnan ”Laadukkaat piruetit”.

Sarjassa Taitajat 2002-2004 Jonna Kangaskolkka luisteli sijalle 10 pistein 29,00 saaden erityismaininnan ”Iloinen ote luisteluun”.

Alina Räihä taisteli flunssaisena sarjassa aluedebytantit ja kaksoin salkowin kaatumisesta huolimatta sijoittui hienosti sijalle 5 pistein 34 ⅔.

Sarjassa silmu B Alexandra Niva luisteli sijalle 9 pistein 33 ⅔.

Sarjassa minit 2003 Piritta Parhankangas luisteli sijalle 15 pistein 28⅓.

Valmentaja Irina Nikolaeva saakin olla tyytyväinen luistelijoiden suorituksiin.

Tulokset kokonaisuudessaan järjestävän seuran sivuilla.