INFO-tilaisuuksia kaudesta 2013-2014

2.4.2013

Tule kuuntelemaan ja keskustelemaan.

Kouvolan Taitoluistelun tulevan kauden suunnitelmista kerrotaan ensi viikonloppuna Kuusankosken jäähallin kahviossa seuraavasti:

• lauantaina 6.4. klo 10.30-11.30 (H-ryhmien jäätunti klo 11-12)
  • sunnuntaina 7.4. klo 18-19 (K1+K2 jäätunti klo 18.45-20)

Molemmat tilaisuudet ovat avoimia kaikille seuran nykyisille luistelijoille ja heidän vanhemmilleen, mutta kavereitakin saa tuoda kuuntelemaan eli myös uudet luistelijat ovat tervetulleita. Tarkoitus on painottaa lauantain tilaisuudessa enemmän luistelukoululaisten jatkomahdollisuuksia ja eri harrasteryhmien harjoittelemiseen liittyviä asioita niin muodostelma- kuin yksinluistelupuolellakin. Sunnuntaina kerrotaan enemmän kilpaluisteluun liittyvistä ryhmistä sekä myös tulevasta uudesta kehitysryhmästä ja niiden harjoittelumahdollisuuksista seurassamme kaudella 2013-2014. Lisäksi tilaisuuksissa kerrotaan mm. valmennustiimistämme.

Tule kuuntelemaan ja keskustelemaan vaikka molempina päivinä. Siten saat parhaiten tietoa, mitä KTL:lla on tarjota sinulle ensi kaudella.