Varainhankintaa Seuralle

12.5.2013

Nyt on muutama tapahtuma joissa on mahdollisuus kerätä varainhankintaa seuralle.

Lauantaina 8.6.2013 seurastamme tarvitaan tekijöitä kahteen eri tapahtumaan:

Pohjola torilla on kirpputori, jossa KTL on valvontavuorossa muutaman muun yhteisön kanssa. Tehtäviin torilla kuuluu valvonta, rahastus ja ohjaustoiminta. Kirpputoripöydänkin voi seuralle laittaa jonne seuralaiset voi itsetuoda myytävät ja tuotto menee seuralle. Toritapahtuma on myyjille avoinna 7-13 ; valvontavuorolaiset tulevat ja lähtevät paikalta sovituin ajoin.

Ilmoittautuminen ja kysymykset Satu Lipposelle satulipponen80(at)gmail.com

Samaisena päivänä on Kymijokiviesti, joka juostaan Kouvolasta Kotkaan. Seuralle on tarjottu sieltä 30min-3h erilaisia työtehtäviä esim. juokisjoiden opastaminen reitillä,juomahuolto ja leimausvalvonta. Palkkana työstä on 10 €/per/henkilö. Voisimme hankkia tällä rahaa tulevan kauden koitoksiin yhteistyöllä. Ilmoittautumisia otetaan vastaan 25.5. asti

Ilmoittautuminen ja kyselyt Laura Moisiolle laura.moisio(at)gmail.com

Toivomme mukaan mahdollisimman monen seuralaisen ja perheet tekemään työtä omalle seuralle. Yhteisellä tekemisellä tulemme myös toisillemme tutuksi.

Rohkeasti mukaan!!!!